Tuesday, October 19, 2010

Niisiis. Paar asja jällegi.

Olen unustanud mainida, et kui Teile midagi meeldib ja soovite endale ka midagi sellist, siis võite  märku anda. Alati annab midagi välja mõelda.


Siin siis ammu valminud pluus:
(seekord kasutasin isegi lõiget, sest see tundus nii nunnu)



Kõrge pihaga seelikuid olen ma vist juba 4 tükki teinud. Ühe tegin sõbrannale, varsti saan tema käest ka pildid.


Väike (lips)kott.  Pluusist jäi natuke riiet üle (tavaliselt ei jää mul midagi üle:D) ja otsustasin sellest väikse koti teha. Kel soov, siis võimalik on see kott endale saada. Kas ketiga või ilma. (Ketiga  lisandub hinnale 50.-)





Päikest!

9 comments:

  1. särk on küll superarmas :)

    ReplyDelete
  2. hei:) MEganunnnuuu särk!
    Mis riidest see ka tehtud on?:)

    ReplyDelete
  3. Tänan.
    Mm, ma täpselt ei teagi, mis riie see on.. Satiin ilmselt, aga natuke paksem selline..

    ReplyDelete
  4. kas saaks meili/msni vms, kust saaks ühendust võtta ?

    ReplyDelete
  5. Ikka saab:)
    kirjuta oma msn: youcanhide@hot.ee
    Sest mul msn jamab millegipärast, kui keegi mind lisab..

    ReplyDelete
  6. Kas sa saaksid mingi aeg ka teha "how to do" sellest kotist? Usun, et siin on teisigi, kes sooviks selle ära õppida :D

    ReplyDelete
  7. Ma oleks täiega huvitatud selle särgi lõigetest :)

    ReplyDelete
  8. Kahjuks ei ole mul seda enam arvutis:(

    ReplyDelete